JUSTIN BIEBER, també resa

JUSTIN BIEBER
"crec que JesĂşs va morir 
en una creu pels meus pecats"
 
Enmig d'aquest mĂłn de tanta mediocritat, s'agraeix que gent de la farandula i l'espectacle de tan en tan parlin de JesĂşs i la força de la pregĂ ria tal com ho fa aquest noi. El cantant Justin Bieber, va celebrar el seu aniversari nĂşmero 17 sopant al costat de Selena GĂłmez a Los Angeles i mentre Ă©s fastiguejat pels paparazzis, una nova publicaciĂł de la revista Rolling Stone sorprèn a tots els seus fans, perquè en entrevista diu: "SĂłc cristiĂ , crec en DĂ©u i crec que JesĂşs va morir en una creu pels meus pecats. Crec que tinc una relaciĂł amb ell i que puc parlar-li, i que ell realment Ă©s la raĂł per la que estic aquĂ­, aixĂ­ que definitivament he de recordar-ho. AixĂ­ que me'n començo a oblidar, he de tornar enrere i recordar, ja saps, que això Ă©s pel que sĂłc aquĂ­".

De fet el jove ha trobat molt alè i força en Déu perquè la seva infància no va ser gens fàcil quan els seus pares es van separar i la manera de viure en un principi va ser molt precària, però l'amor de la seva mare i la fe en Déu l'han sostingut fins avui, no s'ha oblidat ni d'ella ni de Jesús.

Justin Bieber, reconeix l'esforç de la seva mare Pattie Mallett, que va tenir a Justin als 18 anys, així que està conscient de totes les dificultats que va passar la seva mare per cuidar-lo, potser per això rebutja l'avortament: "és com matar un nadó ". I no està de més que asseguri això el jove cantant ja va créixer només amb la seva mare.

EL TEMA: PRAY
Mostra de la fe de Justin Bieber, és el seu últim senzill titulat: "Pray" (pregar) en aquesta cançó pretén transmetre la seva fe perquè considera que la millor estratègia de combatre les injustícies és l'oració: "Tinc l'obligació de plantar petites llavors entre els meus fans. No vaig a pressionar ni manipular a ningú, però al final d'un concert sempre dic: "Déu us estima!".

Al final del clip, hi deixa una frase que explica que Ă©s per ell la pregĂ ria. Per cert, la frase no Ă©s d'en Justin, ell la va aprendre de la Mare Teresa de Calcuta, i els Senyors de la "Sony" li han deixat publicar-la en el web oficial:

"DĂ©u parla en el silènci del cor, 
escoltar-lo es començar a pregar"
(Mare Teresa de Calcuta)




Comentaris