Qui entrena l'entrenador? | ACOMPANYAMENT ESPIRITUAL


QUI ENTRENA L’ENTRENADOR?:
Com és acompanyat qui acompanya?
És una pregunta que té una resposta evident. Per això moltes vegades evitem plantejar-la. Tot animador és referent en el seu grup i només dóna allò que té i que rep. Mn. Jordi ens respón quines són les fonts d’on treu la força el catequista per a la seva missió.

QUÈ CAL PER A SER UN CATEQUISTA COM CAL?
Alló que sembla impossible, estar "sempre a punt", tenir més per donar del que em poden demanar, estar disposat, participar activament a la meva Església, tenir paciència, resar, participar activament dels sagraments i la vida de l'Església, saber encaixar les meves pròpies mancançes... és possible. He posat aquest trailer perquè penso que sovint l'acompanyament és com domesticar un drac ferotge... és la meva experiència. Dels qui m'han hagut d'acompanyar em refereixo...


Enllaçteca:
Us deixo una llista d'enllaços que m'he mirat i crec que poden ser un bon complement a la formació. Als qui us agrada llegir i sou curiosos no us dic res més. Als altres, que llegiu el primer enllaç. Aquest Pare Eddie és un crack!

Com creix qui acompanya? (P.Eddie Mercieca s.j. CHILE)
http://nxtia.blogspot.com.es/2012/10/formacio-permanent-de-lacompanyant.html 


Acompanyament espiritual (Jesús Sastre)

Acompanyament espiritual, madur i responsable (Larry Yévenes C., S. J.)

L'acompanyament i l'acompanyat (Diocesis d'Orihuela-Alacant 2005)

L'acompanyament espiritual (reblocat)

L'acompanyament laical (rector de Badajoz)



CODI INSER: <iframe allowfullscreen="allowfullscreen" frameborder="0" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/Vqe_0VRGz4M" width="560"></iframe>

Comentaris