EL NEN D'HIROSHIMA

Harmonització ORATORI



mim  lam   REM SOL  DO  lam SI7 mim
Per tot arreu us vaig cridant,      mi SI7
però ningú no em pot sentir,    mim LA
i quan us parlo no em veieu,    lam mim
perquè sóc mort, perquè sóc mort.    FA#M SI7

Tenia set anys quan vaig morir      mi SI7
a Hiroshima, fa molt temps.   mim LA
Encara tinc aquells set anys,   lam mim
quan els nens moren no creixen més.   FA#M SI7

mim  lam   REM SOL  DO  lam SI7 mim
Tot el meu cos es va cremar,
amb els ulls cecs em vaig desfer,
tots els meus ossos es van fer pols;
després, el vent s'ho va emportar.

Lalalalalala.....
Sol o musical
Per tot arreu us vaig cridant,      mi SI7
però ningú no em pot sentir,    mim LA
i quan us parlo no em veieu,    lam mim
perquè sóc mort, perquè sóc mort.    FA#M SI7

Dolços no en vull, no em cal el pa,
no vull arròs, fruites tampoc,
jo no demano res per mi
perquè sóc mort, perquè sóc mort.

mim  lam   REM SOL  DO  lam SI7 mim
El que us demano és que aralluiteu,
però per la pau, però per la pau,
per tal que els nens de tot el món
puguin viure, créixer, riure i jugar

Comentaris