QUE HAS APRÉS A L'ESCOLA.

Lletra i música de Tom Paxton (popularitzada per Pete Segger)
http://youtu.be/VucczIg98Gwhttp://youtu.be/VucczIg98Gw

Què has après avui a l'escola,
Nen Estimat meu?
Què has après avui a l'escola,
Nen Estimat meu?
Em vaig assabentar que Washington mai va dir una mentida.
Em vaig assabentar que els soldats poques vegades moren.
He après que tothom és lliure.
I això és el que va dir el mestre per a mi.
Això és el que vaig aprendre a l'escola avui.
Això és el que vaig aprendre a l'escola.

Què has après avui a l'escola,
Nen Estimat meu?
Què has après avui a l'escola,
Nen Estimat meu?
Em vaig assabentar que els policies són els meus amics.
Em vaig assabentar que la justícia no s'acaba mai.
Vaig saber que assassins moren pels seus crims.
Fins i tot si ens equivoquem de vegades.
Això és el que vaig aprendre a l'escola avui.
Això és el que vaig aprendre a l'escola.

Què has après avui a l'escola,
Nen Estimat meu?
Què has après avui a l'escola,
Nen Estimat meu?
Vaig aprendre que el nostre govern ha de ser fort.
És sempre la raó i mai s'equivoca.
Els nostres líders són els millors homes.
I triem a ells una i altra vegada.
Això és el que vaig aprendre a l'escola avui.
Això és el que vaig aprendre a l'escola.

Què has après avui a l'escola,
Nen Estimat meu?
Què has après avui a l'escola,
Nen Estimat meu?
Em vaig assabentar que la guerra no és tan dolent.
Jo vaig aprendre dels grans que hem tingut.
Hem lluitat a Alemanya ia França.
I algun dia jo podria tenir la meva oportunitat.
Això és el que vaig aprendre a l'escola avui.
Això és el que vaig aprendre a l'escola.

Comentaris