Joan i Alba | 16 setembre 2017



ACOLLIDA
-Entrada del nuvi (música ____ )
-Entrada de la nuvia (música ____ )
-Feu salutació als convidats?

EVANGELI (Joan 15, 12-17)
Jesús va dir als seus deixebles:
-Aquest és el meu manament: que us estimeu els uns als altres tal com jo us he estimat. Ningú no té un amor més gran que el qui dóna la vida pels seus amics. Vosaltres sou els meus amics si feu el que jo us mano. Ja no us dic servents, perquè el servent no sap què fa el seu amo. A vosaltres us he dit amics perquè us he fet conèixer tot allò que he sentit del meu Pare. No m'heu escollit vosaltres a mi; sóc jo qui us he escollit a vosaltres i us he confiat la missió d'anar pertot arreu i donar fruit, i un fruit que duri per sempre. I tot allò que demanareu al Pare en nom meu, ell us ho concedirà. Això us mano: que us estimeu els uns als altres.

HOMILIA
L'homilia és el sermó que fa el capellà. Si em doneu algun element personal per anomenar-lo o voleu comentar vosaltres algo endavant!

RITU DE CASAMENT 
En aquest moment s'afegeixen a l'altar els testimonis. Recordeu que com a mínim han de ser un de cada part.

CONSENTIMENT

     Nuvi:      Jo Joan, et prenc a tu Alba, per muller,

                   i et prometo que et seré fidel

                    en la prosperitat i en l’adversitat,

                   en la salut i en la malaltia

                   i que t’estimaré i t’honoraré tota la vida.


     Núvia:   Jo Alba, et prenc a tu Joan, per marit,

                   i et prometo que et seré fidel

                   en la prosperitat i en l’adversitat,

                   en la salut i en la malaltia

                   i que t’estimaré i t’honoraré tota la vida.

ANELLS 

Nuvi:          Alba rep aquest anell, senyal del meu amor i de la meva fidelitat.

                 En el nom del Pare i del Fill i de l’Esperit Sant.


Núvia:       Joan, rep aquest anell, senyal del meu amor i de la meva fidelitat.
                 En el nom del Pare i del Fill i de l’Esperit Sant.
PREGÀRIES
Si ho voleu, podeu encarregar a 7 persones la lectura de cadascuna de les pregàries. Son molt breus i és una forma de participar. Sinó ja les fa el mossèn... Però millor fer participar la gent, oi?


1.   Per en Joan i l'Alba. Que Déu conservi i augmenti el seu amor, i els ajudi a tenir-se fidelitat i confiança. PREGUEM EL SENYOR.


2.   Que cada un d’ells trobi forces per sortir de l’egoisme i treballar pel bé de l’altre, i no es cansin mai de comprendre's i d’acceptar-se mútuament. PREGUEM EL SENYOR.


3.   Que puguin viure molts anys envoltats de l’amor i la companyia dels familiars i amics. PREGUEM EL SENYOR.


4.   Pels difunts de les nostres famílies: que Déu els concedeixi la plenitud del seu amor en la vida eterna. PREGUEM EL SENYOR.


5.   Pels homes i dones de tot el món: que en tots creixin sentiments de generositat i d’amor, de pau i de desig de justícia. PREGUEM EL SENYOR.


6.   Per tots aquells que, arreu del món, són víctimes de la guerra o de la fam, de les desigualtats o de la manca d’amor: que no els manqui fortalesa i trobin camins d’alliberament de la seva situació. PREGUEM EL SENYOR.


7.   Pels cristians, per tots els qui creiem en Jesucrist: que de veritat sapiguem viure segons el seu Evangeli i siguem testimonis del seu amor. PREGUEM EL SENYOR.
SIGNATURA
Al acabar, abans de sortir de l'Església fem la signatura dels documents.

SORTIDA
Si heu de posar alguna música... Ja direu

Comentaris